Salgskonsulent – med erfaring fra fødevarebranchen søges

 

Vi søger en erfaren salgskonsulent, der har lyst til at være en del af en dynamisk salgsteam, og vil få det overordnede ansvar for dit eget salgsdistrikt.

Du bliver en del af et team bestående af 3 kolleger med hver deres ansvarsområder, hvor du har direkte reference til salgschefen.

Ansvarsområde:

  • Kundepleje af eksisterende kunder.
  • Skabe mersalg til eksisterende kunder
  • Strategisk planlægning med henblik på, at opsøge nye markeder og kunder.
  • Ansvarlig for effektiv planlægning og prioritering af din hverdag: kundebesøg, support og opfølgning af aftaler

Kompetencekrav

  • Du har erfaring som kørende salgskonsulent, gerne inden for FMCG.
  • Du har stor interesse for mad og råvarer
  • Du er resultatorienteret, har god forretningsforståelse for b2b og er struktureret
  • Du har stærke kommunikative evner, er nytænkende og kreativ
  • Du er tillidsskabende, og har gode samarbejdsevner
  • God til at arbejde selvstændigt og i høj grad i stand til at planlægge egen arbejdsdag.
  • Du er serviceminded.
  • Du har erfaring med almindelige IT-værktøjer/-programmer.
  • Du Kan skabe resultater, og er ansvarsbevidst, ligesom du udviser stort engagement og altid er klar til at yde en ekstra indsats.
  • Du taler og skriver dansk og engelsk (et ekstra sprog en fordel).
  • Du er troværdig, og har styr på dine aftaler.
  • Kørekort : B

Vi tilbyder

  • En dynamisk og spændende arbejdsplads med muligheder for personlig udvikling.
  • En høj grad af frihed til at planlægge eget arbejde.
  • Telefon/pc ordning og firmabil.
  • Løn efter kvalifikationer.

Er du interesseret?

Send os en kortfattet ansøgning om, hvorfor vi skal have netop dig til samtale. Vi indkalder løbende til samtaler. Ansøgningsfrist er d. 30. maj 2019, men opslaget lukkes, når den rette kandidat er fundet.

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at tage kontakt til salgschef Erol Aytekin på e-mail: era@fullhouse.dk

Alle henvendelser behandles løbende og med fuld diskretion.

Ansøgning og relevante bilag sendes til hr@fullhouse.dk

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

Kørekort:

B(Almindelig bil),

Der er 2 ledig stilling

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kundecentermedarbejder

Vi søger en ny kollega der brænder for at yde kunderne den bedst service, bevarer det gode humør når det går stærkt

Du bliver en del af et team, hvor der er fokus på service, salg, professionalitet og det gode samarbejde.

I jobbet skal du bl.a. tilsikre et ensartet og højt serviceniveau til kunder, der ringer ind i kundecentret samt opsamle og kvalitetssikre kundeordre.

En stor del af jobbet vil være indtastning af ordrer, og du brænder for de varer, vi har på lager, og du kan slet ikke lade være med at fortælle kunderne om alle de daglige god tilbud.

Du vil møde klare forventninger til dine løsninger og resultater, og din succes afhænger af din evne til at tænke forretning og kundeperspektiv på samme tid. Vi forventer, at du kender hvordan du bidrager til vækst og mere salg.

Vores forventninger til dig

  • Du har erfaring fra tidligere jobs indenfor kundeservice, salg og telesalg? Og dygtig til at kommunikere - både mundtligt og skriftligt i klare, gode vendinger på dansk, engelsk og tyrkisk
  • Du kan smiler igennem telefonen og bruger din humor intuitivt og du kan arbejde hurtigt uden at miste, hverken overblik eller det gode humør
  • Bliver ved med at tage telefonen igen og igen med det tålmodigste smil i stemmen
  • Du er den der holder hovedet koldt og søger for den bedst service til vores kunder.
  • Din uddannelse er ikke det vigtigste, det er derimod vigtigt, at du er en rutineret bruger af IT.

 

Stillingen er en fuldtidsstilling og arbejdstiderne er placeret indenfor tidsrummet kl. 14.00 - 23.00 søndag til torsdag.

Interesseret?

 

Så send din ansøgning og CV. til vores Drift chef: Erhan Sekman , e-mail: hr@fullhouse.dk snarest muligt, da samtaler afholdes løbende og annoncen fjernes når den rette kandidat er fundet.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Fullhouse Cash & Carry butik søger en Butiksmedarbejder på fuldtid med butiksarbejde erfaring

Vi Tilbyder

  • Personalekøbsordning
  • Nogle rigtig gode kollegaer, der giver dig en grundig oplæring
  • Ordnede arbejdsforhold og støtte i det daglige arbejde fra butikschef
  • Løn efter kvalifikationer

 

Opgaver

  • Opfyldning
  • Kundebetjening

 

Vi Forventer, At Du

  • Er over 18 år
  • Kan arbejde 37 timer om ugen, primært i dagtimerne og weekend
  • Er serviceminded og ansvarsbevidst
  • Har erfaring med butiksarbejde og gerne vil arbejde et sted.
  • Du taler og skriver dansk (et ekstra sprog en fordel).

 

Vi vil bede om din ansøgning snarest muligt.

Send den til meg@fullhouse.dk

eller til butikken i Sydholmen 1, 2650 Hvidovre henv. Butikschef